Fuld musik

Odysseus 3 - Musik 1 2 - 6

Af Thorlejf Meyer,

De musikvidenskabelige ønskede at flytte kampen, da de havde flere afbud. Vi kunne ikke, da vi selv havde skaffet 3 reserver og det ville være vanskeligt at finde en ny spilledag. Et par dage før, skrev holdlederen, at de ville stille med 8 spillere. Og så kom de.

På papiret var de meget stærkere end os. Det fik vi at føle. Thorlejf på 1. mødte A. Marcussen med 2188 og sådan gik det dernedaf.

Vi kom hurtigt til at stå pressede flere steder. Fabian angreb, men mistede en officer og havde ikke kompensation. Ole på 2. fik sin kongestilling revet op, og selv med sit tålmodige spil, var der ikke noget at stille op.

Jerry stod lige , men blev presset og tabte også. Henrik på 6. stod mindst lige, da modstanderen fik et angreb presset igennem. William stod lige, men brugt meget tid og kunne ikke holde stillingen til sidst.

Sander stod godt, som tidligere, men manglede det rette hiv og måtte også ned. Konrad gik uimponeret til sagen, fik 2 lette for et tårn og vandt sikkert.

Thorlejf spillede ikke forsigtigt i en vistnok Larseninspireret åbning fra modstanderens side. Han ofrede en bonde for et godt angreb, vandt en officer for 2 bønder i centrum. Men ved at bruge tid til at finde den rette fortsættelse, fik han angrebet igennem og vandt.

2-6 var ikke godt nok. Man kan godt tillade sig at tabe til et bedre hold,og vi er ikke direkte i nedrykningsfare men vi skal klare de sidste kampe bedre.

Tor Mar 05 @19:00 -
Søn Mar 08