Ny i klubben

Velkommen til Odysseus!

Skakforeningen Odysseus er en rigtig hyggelig og munter skakklub i Søborg med 35 voksen-medlemmer og cirka 15 børn i vores junior-skakklub.

Vi arrangerer turneringer, foredrag og hygge-aftener spredt ud over hele sæsonen. Vi spiller hver torsdag aften kl. 19 (juniorerne kl. 17) på Frødings Allé 8A.

Mange af klubbens medlemmer dukker op stort set hver torsdag. Men det er også muligt mere fleksibelt at udvælge turneringer og foredrag, som passer bedst ind i ens hverdag.

Du er altid velkommen til at kigge forbi en torsdag aften og hilse på medlemmerne, inden du melder dig ind.

Og kaffen er gratis. Hver gang.

Kontingentet er pr år:

Voksne: 900 kr

Seniorer (66 år og derover): 800 kr

Juniorer (20 år og derunder): 650 kr

B-medlem: 230 kr (kræver medlemsskab af en anden skakklub)

Tor Mar 05 @19:00 -
Søn Mar 08