Ny Gladsaxe-mester

Af Jens Hornsgaard,

Gladsaxe-mesterskabet er nu færdig-spillet og det blev en hyggelig og vellykket turnering med 24 deltagere.

Vinder af den øverste gruppe blev Thomas Struck med flotte 5/6 point. Tillykke.

Der var lidt forvirring om, hvorvidt Thomas kunne blive Gladsaxe-mester, da han først lige har meldt sig ind i Caissa. Henrik Ø. og Claus O. skar igennem og afgjorde, at det er start-tidspunktet for turneringen, der afgør om man har en relation til Gladsaxe.

Dermed blev Gladsaxe-mesterskabet afgjort i en direkte duel mellem Tommy B. Schmidt og vores egen Morten Nielsen i sidste runde. Og her vandt Tommy. Også tillykke til ham.

Gruppe 2 vandt Peter Settergren Sørensen (5 point) foran Michael O. Madsen (4½).

Vores nye medlem Konrad Olsen vandt Gruppe 3 med 5 point og vandt imponerende over 300 ratingpoints. Tegner lovende for sæsonen. Måtte dog dele sejren med Poul Erik Harders fra Caissa.

Til sidst mange tak til Claus Olsen for dygtig og kompetent (som altid) turnerings-ledelse.

Tor Dec 19 @19:00 -
Juleafslutning