Vinderen fundet

Af Jens Hornsgaard,

Gladsaxe-mesterskabet er afgjort. Der mangler dog en runde, men allerede nu kan Thomas Struch fra Herlev kører som en overbevisende vinder af Gladsaxe-mesterskabet. Han har 5 point af 6 og er faktisk færdig med at spille, da hans modstander i sidste runde har trukket sig.

Dog er det stadig åbent, hvem der bliver Gladsaxe-mester, da det som bekendt skal være en spiller der bor eller spiller i Gladsaxe. Det bliver afgjort i en direkte duel mellem vores Morten N. og Tommy B. Schmidt fra Gladsaxe. Morten skal finde partiet, mens remis er nok for Tommy.

I Gruppe 2 mangler der stadig at blive afviklet et par udsatte partier. I front er Per Settergren med 4/6 - skarpt forfulgt af rating-favoritten Michael Ole Madsen med 3½ / 5.

Unge Konrad Skov Olsen har imponeret stort i Gruppe 3 og med 4/6 står han til en kæmpe rating-gevinst. God gået. Turneringssejren kræver dog en sejr i sidste runde imod Johan Petersen, der også har 4/6. Poul Erik Harders har 3/5 og kan også nå op med et par sejre.

Så alt i alt er spændingen intakt inden sidste runde, som afvikles onsdag den 23. oktober i Caissa.

Tor Dec 19 @19:00 -
Juleafslutning