God Gladsaxe-dag

Af Jens Hornsgaard,

I lørdags havde Odysseus en stand til Gladsaxe-dagen. Det er en forenings-dag ved Gladsaxe rådhus, hvor spejdere, politikere, sportsklubber og mange flere præsenterede sig selv med underholdende aktiviteter for alle aldre.

Thorlejf, Morten, undertegnede og Claus Olsen til sidst spillede med ret mange interesserede forbipasserende og vi fornemmede en god interesse for et parti skak. Selv hjemmeværnet skulle spille med, som det ses.

Torsdagen efter var der Åbent Hus og simultan med klub-mesteren. Dog meldte Jan Brønnum afbud, så vice-klubmesteren (Morten N.) måtte tage over. Det blev til et beskedent nederlag på 2½-3½.

På onsdag starter Gladsaxe-mesterskabet. Grupperne er inddelt og runderne er lagt. Der blev som bekendt udsolgt, så det bliver godt med fulde lokaler i Caissa og Gladsaxe.

Endelig er der general-forsamling på torsdag. Vi håber på, at mange vil dukke op. Hele bestyrelsen gen-opstiller, så det er rimelig risiko-frit at komme.

Tor Nov 28 @19:00 -
Søn Dec 01 @12:00 -