Sæsonen er startet

Af Jens Hornsgaard

Sæsonen startede traditionen tro med at få banket rusten af gennem en gedigen lyn-turnering. Stanislaw styrede tropperne i en 8.runders alle-imod-alle.

Udefra kom Allan Keller og Bent Vestergaard. Bent var så ubeskeden at finde lynturneringen med 6 point af 7. Godt gået.

Næste torsdag nyder vi ost og rødvin. Skakligt skal vi lave en hurtigskak-turnering med 3-4 runder. Det skal nok blive hyggeligt.

Gladsaxe-mesterskabet er i øvrigt nu fuldt overtegnet og det er kun muligt at komme på venteliste. Så GM bliver fully-booked med 24 deltagere. Meget fint.

Husk også Gladsaxe-dagen lørdag den 24. august om eftermiddagen ved Gladsaxe Rådhus. Odysseus har en stand, hvor man kan spille lidt skak. Også mange andre af Gladsaxes forerninger byder velkommen, så der er nok at give sig til.

Tor Nov 28 @19:00 -
Søn Dec 01 @12:00 -