Plovjernet kommer

Af Jens Hornsgaard,

Vores nye medlem Morten Fabrin har skrevet en fin og omfattende bog om Plovjernet alias Christian Poulsen.

Selv kendte jeg ikke Plovjernet på forhånd, men det viser sig, at han var en af Danmarks bedste spillere i 40'erne og 50'erne. Han var 2 gange Danmarksmester og spillede flere gange OL for Danmark.

Morten Fabrin vil torsdag den 3. oktober fortælle om Plovjernet ud fra sin bog. Han viser også flere af hans bedste partier.

Foredraget er åbent for alle (også medlemmer af andre klubber). Tilmelding foretrækkes, men er ikke nødvendig.

Ellers kan der nævnes, at også Morten Nielsen holder foredrag i klubben. Det er torsdag den 19. september - altså snart.

Emnet for denne aften er "skaktræning og brug af analyse". Morten deler sine tanker om emnet og her er gode ideer for spillere på alle niveauer.

Tor Nov 28 @19:00 -
Søn Dec 01 @12:00 -