Sommerfest

Af Thorlejf Meyer

Kære medlemmer! I inviteres hermed til vores årlige sommerfest og afslutning på skaksæsonen. Denne hyggelige og spændende begivenhed finder sted: Frødings Alle 8A torsdag d. 20. juni kl. 19.00.

Vi skal have prima kød på grillen og rødvin.

Foreningens dygtige kokke står for mad og drikke.

Der er meget at fejre, oprykning for 2 hold, nye medlemmer, en stor juniorafdeling; så der er meget at drøfte og vi kan se tilbage på en god sæson.

Vi starter med grill, brød og salat. Der vil være rødvin og senere byder vi på lidt rester fra vores whiskysmagning. Vi spiller også en lynturnering.

Deltagelse koster 50.00 kr pr. medlem.

Tilmelding sendes til Thorlejf.

Tor Sep 26 @19:00 -
Gladsaxemesterskabet, 4. runde
Ons Okt 02 @19:00 -
Gladsaxemesterskabet, 5. runde