Sommer i Odysseus

Af Henrik Ørnebjerg

Torsdagene d. 6. juni og 13. juni – begge dage kl 18.00  -  følger vi Norway Chess Live. Juniorerne er velkomne.

En af årets stærkeste turneringer finder sted i Stavanger fra d. 3. -15. juni. I turneringen deltager 10 af verdens bedste skakspillere – bl.a. verdensmesteren, og de spiller altså 9 runder.
'
Partierne starter kl 17.00 og vi følger dem fra kl 19.00 live, hvor partierne projiceres op på storskærm (en hvid væg)

Torsdag d. 6. juni– runde 3 - vil IM Jakob Sylvan kommentere spillet.

Torsdag d. 13. juni – runde 8 - vil 1. holdets 1. bræt Morten Andersen kommentere. På demonstrationsbrættet afprøves varianter

Vi starter kl 18.00, hvor vi bestiller pizza hos vor lokale forhandler. Således starter vi med fælles spisning, hvor vi lige kan drøfte stormestrenes aktuelle form og de tidligere runders resultat

Torsdag d. 20. juni kl. 19.00 er der sommerafslutning.

Sæsonen 2018/19 har været en succesfuld sæson med flotte resultater, nye medlemmer og oprykning for 1. holdet til 1. div. Vi afslutter sæsonen med fælles spisning og lynskak.

Grillen tændes kl 18.00, så bøfferne er klar kl 19.00. Til bøfferne serveres råkost, salat, brød og lidt rødvin. Aftenen slutter med lynskak.

God sommer!

Torsdag d. 15. august: Sæsonstart