Jan B. og Claus O. i duel

Af Jens Hornsgaard

Vores forårs-hurtigskak har udviklet sig til et parløb mellem Jan Brønnum og Claus Olsen, som har slået et godt hul til forfølgende.

De spillede remis indbyrdes og har ellers vundet de fleste partier. Jan B. er et halvt point foran og har derimod teten. Det bliver spændende i sidste runde på torsdag.

Husk, at alle kan stadig være med. Også selvom man ikke har været med til de første turneringer. Dog skal man have spillet mindst 3 turneringer for at få præmie.

William meldte afbud, men var lovligt undskyldt, da han spillede Copenhagen Chess Challenge i Ballerup. Spillede en god turnering og scorede 3½ point, selvom han var lavest ratet. Nu er William over 1500 i rating.

Hans bedste præstation var sejren over Daniel Andersen med 1862 i rating. 59. g4! var et pragttræk, der afgjorde et underholdende parti.

Ons Okt 23 @19:00 -
Gladsaxemesterskabet, 7. runde