Søren Berg lýnmester

Af Henrik Ørnebjerg

2019-skakåret startede med klubmesterskabet i lynskak. 14 medlemmer deltog i kampen om mesterskabet, - der blev spillet 13 runder, altså alle-mod-alle.

Stanislav styrede rundelægningen, havde desuden en 'pokal' til vinderen - og havde endvidere bagt boller og bragte smør og ost. Tak for det, Stanislav!

Klubmester 2019 blev Søren Berg med 11½  point foran Søren Klausen (11p) og Klaus Poulsen(10½).

Vinterturneringens 4. runde spilles på torsdag d. 10. januar - evt afbud skal meldes til Jan Brønnum senest på tirsdag kl 19.00.  Herefter lægges runden. 5. runde spilles torsdag d. 24. januar

Også holdturneringens 4. runde skal snart spilles. 1. holdet møder søndag d. 13. januar kl 12.00 Nørrebro på udebane - 2. holdet møder d. 17. januar kl 19.00 Brønshøj 3 på hjemmebane - og ligeledes d. 17. januar møder 3. holdet Nørrebro 3 på udebane.

Tor Okt 17 @19:00 -
Lynskak