Bedre end sidst

Odysseus 2 - Tåstrup 2  4 - 4

Af Thorlejf Meyer

Oprejsning er så meget sagt, men holdet ydede en langt bedre holdindsats end sidst.

Vi mødte Tåstrup 2, som ikke burde være en helt umulig modstander. Et sent afbud fra Steffen kunne Henrik heldigvis dække ind og det gjorde han godt, vandt en officer og satte senere mat.

Vores topscorer Per vandt på syvende og Jerry scorede tidligt 3 bønder og spændingen svandt. Klaus Bjerre fumlede i midtspillet, mistede en bonde og kvalitet og fik et nul.

Ole på 3. stod godt men fandt ikke den rigtigt fortsættelse og måtte nøjes med en ½. Thorlejf kom, som sædvanlig, ud i et stormvejr, men satte et lovende modangreb ind, med kamp over hele banen, men det fusede også ud og blev remis.

Vi førte nu 4-2 og tilbage sad Lars Bo og Jan Sander. Lars Bo blev presset og måtte ned efter hård kamp ned og ligeledes blev Jan presset, kæmpede længe men kunne ikke redde stillingen. 4-4 var bedre end sidst, men ikke eklatant.

Tor Mar 28 @19:00 -
Vinterturnering, 2. finalerunde