To runder tilbage af Gladsaxe-mesterskabet

Af Claus Olsen

Førstepladsen i mesterklassen ser ud til at blive afgjort mellem Morten Andersen (Odysseus), Tommy B.Schmidt (Caïssa GSF) og Jakob Rathlev (Jetsmark). Billedet er lidt mudret pga et udsat parti, et forudspillet parti og fordi Michael O.Madsen trak sig efter at have spillet 2 runder.

I basisklassen har ratingfavoritten Thorlejf Meyer (Odysseus) lagt sig i spidsen med 4½p af 5. Men han kan blive overhalet i 6. runde den 11. oktober, hvor han i topopgøret møder klubkammeraten Jerry Møller Jensen på 4p.

I præmiegruppe 2 for de 7 spillere med lavest dansk rating (dvs under 1600) ligger stærkt spillende Poul Erik Harders klart bedst med 3½p. Foran Leif Hahn og Alex Madsen med 2½p - alle 3 fra Caïssa GSF.

Tir Okt 23 @19:00 -
Gladsaxe-mesterskab, 7. runde (hos Caissa)
Tor Okt 25 @19:00 -
Hurtigskak Grand Prix