Klubmesteren blev udfordret

Af Jens Hornsgaard

Vi er jo en klub med gode traditioner og en af dem er, at klubmesteren starter sæsonen med en simultan imod klubkammeraterne.

Da vi er en relativ jævnbyrdig klub, er det tit en stor mundfuld og jeg mindes selv, hvordan jeg fik klø for et par år siden.

I år var det Søren Klausens tur og en pæn flok på 12 spillere var mødt op for at dyste.

Det var en krævende omgang og først omkring kl. 23 var det sidste parti imod Ole færdigspillet.

Da krudt-røgen var lettet stod det 7½ - 4½ til klubben over Søren.

Han vandt over Stanislaw, Jan S. og Bo og fik remis imod Klaus P., Nikolai og Thorlejf mens sejrherrerne var Ole, Bent F., Morten N., Claus O., Jens og Henrik Ø.

Herunder et bevis på den umådelige koncentration, som Søren K. var oppe imod. Ikke mindst fra vores nye medlemmer Nikolai og Jan S. (og Thorlejf også, naturligvis).

Ons Nov 21 @19:00 -
Lyngby Virum 2 - Odysseus 3