Sommerafslutning

Af Henrik Ørnebjerg

Sommeren er over os og skaksæsonen 2017/18 lakker mod enden. Sommerafslutning er torsdag d. 21. juni kl 19.00.

Danmarks landskamp i fodbold ved VM mod Australien er for længst slut, når grillen tændes ved 18.00-tiden, så de store bøffer kan være klar ved 19-19.30-tiden.

Klaus og Jens står for grillen, og ud over bøffer vil der være pølser, salat og Stanislav's hjemmebagte brød. Der serveres lidt vin til maden, og der kan købes øl og vand som sædvanlig. Efter maden er der lyn.

Af hensyn til indkøb, må du tilmelde dig - det gør du til mig på min mail :  Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.  eller på telefonen : 40917025 senest på tirsdag d. 19. juni.

Der er en deltagerpris på kr 50,-, som skal betales til Jan Brønnum - det kan gøres på dagen. Ved hurtig grand prix skak d. 14. juni var der allerede 8, der tilmeldte sig.

Der vil være løbende orientering om forløbet af de andre kampe, der spilles ved VM i fodbold denne aften.

Ons Nov 21 @19:00 -
Lyngby Virum 2 - Odysseus 3