Odysseus spiller skak

Af Jens Hornsgaard

Jesper Holm deltager i Herlev’s Forårsturnering og han og arrangørerne spørger, om der ikke er andre Odysseus medlemmer, der har lyst til at deltage?

Turneringen spilles på mandage, og der er afsat 2 andre dage til udsatte partier, så der er gode muligheder, hvis man skulle være forhindret. Det er ifølge Jesper er det en godt arrangeret turnering med p.t. 24 tilmeldte deltagere.

Derudover tænker Jens Hornsgaard på at deltage i hurtigskak-turnering i Allerød. Det er lørdag den 12. maj. Kunne det ikke være godt at fylde en bil og køre nordpå?

Det skal også nævnes at Morten Andersen her i påsken spiller en open i Norge: TV2 Fagenes GM. Starten har været en blandet landhandel men senest har han fundet 2 fine angrebspartier.

Jeg følger Mortens bedrifter på den gratis app "Follow Chess".

Tor maj 24 @19:00 -
Claus Olsen fortæller om Politiken Cup