Close but no cigar

Odysseus 3 - Damhus 1  1½ – 6½

Af Claus 'Ludwig' Jespersen

Sidste runde mod Damhus blev præcis så svær som forventet. Resultaterne for de øvrige hold flaskede sig – næsten - og derfor rykkede holdet fra 5. pladsen ned på sidstepladsen, hvor kun ét point skilte os fra 6. pladsen.

Sandt at sige var vi vist ikke i nærheden af at få et point mere i sidste runde, men i løbet af en sæson er der mange steder, at der kunne have været høstet et ekstra point.

Mest ærgerligt var det mod vores bundkomkurrent Brønshøj, hvor det ikke lykkedes at stille fuldt hold. Reelt er vi dog nok ikke bedre og blandt holdets faste spillere, er det kun Jerry, som har scoret over forventet. Til gengæld har superreserven Jesper K. og Poul Kruse gjort det godt.

KSU ændrer rækkeinddelingen næste år og med vores bundplacering ender vi i 3. række. Til gengæld kan vi håbe på at vinde lidt flere point.

Tor Aug 16 @19:00 -
Opstarts-lyn
Tor Aug 23 @19:00 -
Simultan med klubmesteren