Klar til vinterturnering

Af Jens Hornsgaard

Selvom Gladsaxe-mesterskabet kun lige er skudt i gang, så er det alligevel tid til at tænke på Vinterturneringen.

TIlmeldingen er åben og kan findes gennem link til venstre. Alternativt kan man tilmelde sig til Jens Hornsgaard.

Bestyrelsen var tilfredse med konceptet sidste år, så derfor bliver der igen en 7-runders kvalifikations-turnering med 3 afsluttende finale-runder.

Apropos Gladsaxe-mesterskabet, så er der nu spillet 2 runder som udgangspunkt.

I Mestergruppen har Jacob Rathlev 2 point ud af 3 (har spillet en kamp forud), mens 3 spillere har maximum efter 1 runde.

I Basisgruppen har Ole (fra Odysseus) og Leif Hahn (Caissa) begge 2 point efter 2 runder.

Værd at bemærke er også at 10-årige William Pihl fra Junior-skak spillede remis imod Torben Slabiak med 1671 i rating. Så flot.

Sidste ting er, at Jacob Sylvan har sagt ja til at komme og kommentere OL-partier i klubben torsdag den 4. oktober.

Jacob har et ekstra godt kendskab til OL-holdet, da han sparrede i en opvarmnings-minimatch forleden. Så sæt også et ekstra stort kryds denne aften.

Tir Okt 23 @19:00 -
Gladsaxe-mesterskab, 7. runde (hos Caissa)
Tor Okt 25 @19:00 -
Hurtigskak Grand Prix