Hyggelig og inspirerende aften

Af Thorlejf Meyer,

Under titlen "Skak og Psykologi*" førte Michael Sommer os i en hurtig gennemgang at mangfoldige oplevelser og med belærende eksempler på de mange steder man høster erfaringer i livet.

Behændigt blev eksemplerne ført over i skakkens verden, hvor alle deltagere kunne være med.

Uanset forudsætninger i psykologiens verden, var vi alle fyldt med tanker og spørgsmål om situationer hvor psykologien spiller en afgørende rolle.

En god og frugtbar diskussion fandt sted og da vi endelig blev enige om at spille lynskak, var der bred enighed om, at et sådant arrangement kunne følges op og gentages.

Det var mange interesserede medlemmer der deltog, og det var en lettelse, at Bo lige kom forbi og fortalte, at han var frisk igen. han havde fået et ildebefindende, straks da vi skulle starte.

Mange tak til Michael og medlemmerne.

Tor Sep 27 @19:00 -
Gladsaxe-mesterskab, 4. runde
Tir Okt 02 @19:00 -
Gladsaxe-mesterskab, 5. runde (hos Caissa)