Med afstand en god aften

Af Jens Hornsgaard,

Efter en længere ufrivillig Corona-pause åbnede Odysseus op igen i går, torsdag den 11. marts.

Det var med spænding, at jeg dukkede op. Hvor mange andre var parat til en aften i skakkens tegn?

Men ingen grund til bekymring. Hele 10 spillere (meget fint for en sommer-aften) dukkede op og Stanislav var klar som turnerings-leder.

Morten havde indkøbt sprit og vi benyttede begge lokaler for at sikre god afstand mellem partierne. Så vi var Corona-compliant.

Hvor rustne var vi? Mindst rusten var i hvert fald Søren K. Kørte sikkert sejren hjem med 5 gevinster. Jeg selv blev nummer 2, men tabte det afgørende parti imod Søren, som huskede bedst noget teori fra 90'erne. Dengang spillede jeg vist mest Commodore 64.

Næste gang er der sommerafslutning. I skrivende stund er der 12 tilmeldte, men der er plads til flere. Meld jer til hos Henrik Ø. Pris for pizza og drink er 50 kr, som betales på aftenen. Ses!

Ingen begivenheder

Tandlæge Steffen Lauritzen