Referat bestyrelsesmøde 19. juni 2017

Referat af bestyrelsesmøde mandag den 19. juni 2017

Til stede: Thorlejf, Klaus P., Morten, Jan, Jens

Valg af referent: Jens

Holdskak: Artur og Søren udtræder som fast mand. Plan A er 2½ hold i den nye sæson. Klaus P. og Thorlejf lodder stemningen blandt 3. holdet.

Generalforsamlingen: Bliver afholdt den torsdag den 7. september. Thorlejf stopper som formand, men vil gerne blive i bestyrelses med ansvar for kommunikation, PR og sponsorer. Nye formands-kandidater er velkomne. Der er en ny formands-kandidat.

Gladsaxe-mesterskabet: Vi prøver som hurtigskak-turnering. Enten den 10. eller 24. september. Jan finder den præcise dato. Jens laver en indbydelse på nettet. Garanteret 1. præmie: 1000 kr. Indskud: 125 kr. Kan hedde Gladsaxe Cup. Ekstra præmie til bedste spiller fra Gladsaxe (bopæl eller klub). Schweitzer-turnering. 7 runder. 20 min+ 5 sek. Kl. 9.45 Indskrivning. Runder mellem kl. 10.00- kl. 17.00.

Gladsaxe-dagen: Lørdag den 26. august. Kl. 13-17. Morten og Thorlejf og Klaus P kommer. Jens laver reklame-sedler. Pladsen er åben for biler fra 11-12. Medbring gerne computer og demonstrations-bræt. Vi har 3 borde og 8 stole. Vi holder åbent hus i klubben torsdagen efter.

Økonomi: Bornholmer-tur gav underskud. Underskud på 5000 kr i den forgangne sæson. Udgifter på samme niveau. Kontingent-indtægter er faldet. Jubilæumsfest kostede også lidt penge. Men ingen udgifter til Gladsaxe-mesterskabet og stormester.

Foreslår kontingentstigning: Voksne: 800 → 900 kr. Seniorer: 675 kr → 800 kr. B-medlemmer: 180 kr → 230 kr. Juniorer uændret. Thorlejf sørger for at vedligeholde sponsorater.

Sommerafslutning: Stanislaw bager brød. Thorlejf tjekker grill. Hvis ikke i orden, så medbringer Jens grill. Klaus kommer kl. 17. Thorlejf køber kød. Klaus P. sørger for (kartoffel)-salat. Øl og vin sørger Thorlejf for.

Program:

17. august: Sommer-lyn

24. august: Simultan imod klubmesteren

31. august: Åbent hus. Parti-gennemgang og par-lyn.

7. september: Generalforsamling

12. september: Bestyrelsesmøde hos Jan B.

14. september: Hurtigskak Grand Prix. 12+5

Forslag: 7 runder + 3 runders slutspil alle imod alle. Partierne skal afvikles. Bestyrelsen lægger det ud til generalforsamling om turneringen skal være ratet.

Juniorskak: 2 indmeldelser og 1 udmeldelse. 7 medlemmer.

Ons Nov 21 @19:00 -
Lyngby Virum 2 - Odysseus 3